mr
Інформатика 6
Алгоритми та виконавці
Офіційни сайт Scratch | |||
Scratch 1 | Turtle in Python | Scratch 3 | Scratch 4 |
Лист Scratch Лист GG |
Зірка Python | Зірка Scratch | Зірка Turtle Art |
Лінійні алгоритми | |||
Завдання Многокутники Python |
Дії над числами Python |
Списки 1 Python |
Списки 2 Python |
Зміна образів 1 | Зміна образів 2 | Зміна образів 3 | Зміна образів стр. 42-43 |
У програмах верхнього рядка зустрічаються повторення. Де? | |||
Текстовий процесор (8 год)
№ | Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
|
1 15.02 |
Поняття текстового документа, його об’єктів. Текстовий процесор, його призначення Середовище текстового процесора. Створення, відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора |
Учень описує поняття:
пояснює:
описує:
наводить приклади:
порівнює:
уміє:
використовує:
|
|
2 22.02 |
Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння Введення і редагування тексту |
||
3 29.02 |
Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті
|
||
4 12.03 |
Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзацу, міжрядкового інтервалу. |
||
5 14.03 |
Алгоритм опрацювання текстового документа |
||
6 21.03 |
Вставляння графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння схем/діаграм Нумерування сторінок. Попередній перегляд текстового документу, друк |
||
7 28.03 |
Практична робота №7. Редагування та форматування текстового документа |
||
8 04.04 |
Практична робота №8. Вставляння графічних об’єктів та схем/діаграм у текстовий документ |
Комп’ютерні мережі (8 год)
№ | Зміст навчального матеріалу | Навчальні досягнення учнів | ДЗ |
1 11.04 |
Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережеву взаємодію. Типи комп’ютерних мереж. Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережевими папками |
Учень описує поняття:
називає:
має уявлення про:
уміє:
|
1 2 |
2 18.04 |
Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету | ||
3 25.04 |
Поняття Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання | ||
4,5 11.05 |
Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Поняття ключового слова, пошукової системи. Простий пошук. Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн- перекладачі |
||
6 16.05 |
Авторське право та Інтернет Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) |
||
7 23.05 |
Практична робота №9. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку сайтів, обраних для швидкого перегляду |
||
8 23.05 |
Практична робота №10. Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн перекладачами |