
mr
Інформатика
Створюємо електронну скринькую
Табличний процесор (8 годин).
Програма.
Зміст навчального матеріалу. | Рівень знань, умінь та навичок учнів із теми. |
Таблиці, електронні таблиці Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості Відкривання, перегляд і збереження електронної книги Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони Типи даних: число, текст, формула Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. Правила запису формул у табличному процесорі Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі |
Учень описує зміст поняття:
описує:
пояснює:
інтерпретує:
розрізняє:
уміє:
використовує:
|
Тематичний план.
* Домашнє завдання виконати за зразком відео, зберегти і відправити вкладенням у елект. листі за три дні до наступного уроку.
№з/п (№уроку) |
Зміст навчального матеріалу. | Домашнє завдання * |
1(18) 15.02 |
Таблиці, електронні таблиці.Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
2(19) 22.02 |
Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Типи даних: число, текст, формула |
1 2 3 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
3(20) 29.02 |
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
4(21) 12.03 |
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
5(22) 14.03 |
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max |
1 2 3 4 5 6 ПР7 8 9 12 |
6(23) 21.03 |
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, спорт2 поданих на діаграмі.Країни Європ |
1 2 3 4 5 6 7 ПР6 8 ПР6-1 9т 10 11 12 13 |
7(24) 28.03 |
Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. |
|
8(25) 4.04 |
Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
№з/п (№уроку |
Зміст навчального матеріалу. | Рівень знань, умінь та навичок учнів із теми. | Домашнє завдання * |
Розв’язування компетентнісних задач (4 год) |
|||
1(26) 11.04 |
Створення варіантів завдань для перевірки вміння учнів знаходити елементи трикутника за деякими даними. |
Учень розв’язує компетентнісні задачі, що передбачають:
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
2(27) 18.04 |
Пошук найбільшого спільного дільника та найменшого спільного кратного для двох, трьох, чотирьох та п'яти чисел. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 calc1v laz calc |
|
3(28) 25.04 |
Побудова кривих другого порядку в середовищі динамічної математики. | 1 2 3 4 5 6 w1 w2 w3 w4 |
|
4(29) 16.05 |
Побудова центру кола, описаного навколо трикутника площини, в середовищі динамічної математики. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Пер.пл.1 ПП2 ПП3 |
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо) (4 год) |
|||
1(30) 23.05 |
Сума внутрішніх кутів трикутника та многокутника в середовищі динамічної математики. |
Учень виконує навчальний проект, що передбачає:
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
2(31) 30.05 |
Теорема Піфагора в середовищі динамічної математики. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | |
3 | Сума зовнішніх кутів трикутника та многокутника в середовищі динамічної математики. | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | |
4 |
![]() |
![]() |
Діапазон, введення, сума. | Введення даних. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |