
mr
Задачі
Розділ 1.
№ задачі | Лінійні програми. |
1.1 | Ввести з клавіатури значення двух цілих чисел та вивести на екран їх суму, різницю, добуток, суму квадратів, суму кубів, квадрат суми, куб суми, різницю квадратів. |
1.2 | Ввести з клавіатури значення двох цілих чисел та вивести на укран значення їх середнього арифметичного та середнього геометричного. |
Розділ 2.
№ задачі | Програми із розгалуженнями. |
2.1 | Ввести з клавіатури значення двух цілих чисел та вивести на екран більше із них. |
2.2 | Ввести з клавіатури значення двух цілих чисел та вивести на екран менше із них. |
2.3 | Ввести з клавіатури значення трьох цілих чисел та вивести на екран більше із них. |
2.4 | Ввести з клавіатури значення трьох цілих чисел та вивести на екран менше із них. |
2.5 | Ввести з клавіатури значення чотирьох цілих чисел та вивести на екран більше із них. |
2.6 | Ввести з клавіатури значення чотирьох цілих чисел та вивести на екран менше із них. |
2.7 | Дізнатись чи ціле число x є більшим за ціле число t чи ні. Інформувати про результат дослідження написом на екрані "ТАК" (без лапок), якщо x є більшими за t і написом "НІ" ( без лапок ) в протилежному випадку.Значення чисел x та t ввести з клавіатури. |
2.8 | Ввести з клавіатури ціле число та дізнатись про те, чи належить воно відкритому проміжку (4;9) чи ні. |
2.9 | Дізнатись про те, чи належить число x відкритому проміжку (a;b) чи ні. Всі числа x, a, b-цілі. Вхідні дані ввести в одному рядку x, a, b через пропуск. Вихідні дані одне слово "НАЛЕЖИТЬ" або "НІ" без лапок. |
2.10 | Ввести з клавіатури значення трьох дійсних чисел та вивести на екран менше із них. |
2.11 | Ввести з клавіатури значення чотирьох дійсних чисел та вивести на екран більше із них. |
2.12 | Ввести з клавіатури значення чотирьох дійсних чисел та вивести на екран менше із них. |
Розділ 3.
№ задачі | Програми із повтореннями (циклами). |
3.1 | Надрукувати на екрані усі цілі, послідовні числа починаючи із 12 і закінчуючи 99. |
3.2 | Надрукувати на екрані усі цілі, парні, послідовні числа починаючи із 12 і закінчуючи 98. (ПОСИЛАННЯ 3.1 3.2 3.3 СПІВПАДАЮТЬ) |
3.3 | Надрукувати на екрані усі цілі, непарні, послідовні числа починаючи із 13 і закінчуючи 99. |
3.4 | Надрукувати на екрані усі такі цілі числа: 1, 5, 9, 13, ... , 201. |
3.5 | |
3.6 | |
3.7 | |
3.8 | |
3.9 | |
3.10 | |
3.11 | |
3.12 |